TAXA
PENTRU ELIBERAREA ATESTATULUI
persoanelor
fizice care susţin examenul de atestare pentru funcţia de
administrator de imobile
(1) Pentru obţinerea
Atestatului persoanelor fizice care susţin examenul de atestare pentru
funcţia de administrator de imobile, solicitantul va depune la sediul
Serviciului de Sprijinire şi Īndrumare a Asociaţiilor de Proprietari
cu sediul īn str.
Amzacea nr. 13 următoarele acte:
-
cerere (nu este tipizată)
-
copii legalizate de pe actele de
stare civilă;
-
copii legalizate de pe actele de
studii, inclusiv certificatul de pregătire profesională emis īn condiţiile
legii*;
-
curriculum vitae;
-
certificat de cazier judiciar;
-
adeverinţă medicală
(eliberată de medicul de familie);
-
două fotografii color tip
paşaport;
-
copie de pe contractul de
muncă sau convenţia civilă de prestări servicii īncheiate
cu asociaţia de proprietari;
-
recomandare din partea preşedintelui
comitetului executiv al asociaţiei de proprietari al clădirii pentru
care solicită atestarea calităţii de administrator;
-
extras de pe ultima listă de
plată afişată.
(2) Persoanele fizice care
nu au desfăşurat o activitate de administrare īn cadrul unei
asociaţii de proprietari vor prezenta o recomandare din partea a cel
puţin 2 vecini din cadrul condominiului īn care locuiesc.
(3) Taxa constituie venit cu destinaţie
specială si se utilizează pentru acoperirea cheltuielilor ce se
efectuează cu menţinerea la parametri optimi ai sistemului informatic
şi asigurarea consumabilelor pentru acestea.
(4) Persoanele fizice care
nu au desfăşurat o activitate de administrare īn cadrul unei asociaţii
de proprietari trebuie să fi urmat un curs de pregătire
profesională organizat īn condiţiile legii (art. 22 din H.G. 1588/2007)
(5) Contravaloarea taxei
se achită la casierie şi este de 50
lei/atestat.
(6) Responsabilitatea īncasării
taxei revine Serviciului de Sprijinire şi Īndrumare a Asociaţiilor de
Proprietari.