TAXA PENTRU ELIBERAREA ATESTATULUI
persoanelor
fizice care susţin examenul de atestare pentru funcţia de
administrator de imobile
(1)
Pentru obţinerea Atestatului persoanelor fizice care susţin examenul
de atestare pentru funcţia de administrator de imobile, solicitantul va
depune la sediul Serviciului de Sprijinire şi Īndrumare a
Asociaţiilor de Proprietari cu sediul īn str. Amzacea nr. 13
următoarele acte:
-
cerere (nu este tipizată)
-
copii legalizate de pe actele de
stare civilă;
-
copii legalizate de pe actele de
studii, inclusiv certificatul de pregătire profesională emis īn condiţiile
legii*;
-
curriculum vitae;
-
certificat de cazier judiciar;
-
adeverinţă medicală
(eliberată de medicul de familie);
-
două fotografii color tip
paşaport;
-
copie de pe contractul de
muncă sau convenţia civilă de prestări servicii īncheiate
cu asociaţia de proprietari;
-
recomandare din partea preşedintelui
comitetului executiv al asociaţiei de proprietari al clădirii pentru
care solicită atestarea calităţii de administrator;
-
extras de pe ultima listă de
plată afişată.
(2)
Persoanele fizice care nu au desfăşurat o activitate de administrare
īn cadrul unei asociaţii de proprietari vor prezenta o recomandare din
partea a cel puţin 2 vecini din cadrul condominiului īn care locuiesc.
(3) Taxa
constituie venit cu destinaţie specială si se utilizează pentru
acoperirea cheltuielilor ce se efectuează cu menţinerea la parametri
optimi ai sistemului informatic şi asigurarea consumabilelor pentru
acestea.
(4)
Persoanele fizice care nu au desfăşurat o activitate de administrare
īn cadrul unei asociaţii de proprietari trebuie să fi urmat un curs
de pregătire profesională organizat īn condiţiile legii (art. 64
din H.G. 400/2003)
(5)
Contravaloarea taxei se achită la casierie şi este de 50 lei/atestat.
(6) Responsabilitatea
īncasării taxei revine Serviciului de Sprijinire şi Īndrumare a
Asociaţiilor de Proprietari.