TAXA
PENTRU ELIBERAREA ATESTATULUI
persoanelor
fizice care susţin examenul de atestare pentru funcţia de
administrator de imobile
Pentru
obţinerea Atestatului persoanelor fizice care susţin examenul de
atestare pentru funcţia de administrator de imobile, solicitantul va
depune la sediul Serviciului de Sprijinire şi Īndrumare a
Asociaţiilor de Proprietari cu sediul īn str. Amzacea nr. 13
următoarele acte:
-
cerere (nu este tipizată)
-
copii legalizate de pe actele
de stare civilă;
-
copii legalizate de pe actele
de studii, inclusiv certificatul de pregătire profesională emis īn
condiţiile legii*;
-
curriculum vitae;
-
certificat de cazier judiciar;
-
adeverinţă medicală
(eliberată de medicul de familie);
-
două fotografii color tip
paşaport;
-
copie de pe contractul de muncă
sau convenţia civilă de prestări servicii īncheiate cu
asociaţia de proprietari;
-
recomandare din partea
preşedintelui comitetului executiv al asociaţiei de proprietari al
clădirii pentru care solicită atestarea calităţii de
administrator;
Persoanele
fizice care nu au desfăşurat o activitate de administrare īn cadrul
unei asociaţii de proprietari vor prezenta o recomandare din partea a cel
puţin 2 vecini din cadrul condominiului īn care locuiesc.
-
extras de pe ultima listă
de plată afişată.
Taxa constituie
venit cu destinaţie specială si se utilizează pentru acoperirea
cheltuielilor ce se efectuează cu menţinerea la parametri optimi ai
sistemului informatic şi asigurarea consumabilelor pentru acestea.
*Persoanele
fizice care nu au desfăşurat o activitate de administrare īn cadrul
unei asociaţii de proprietari trebuie să fi urmat un curs de
pregătire profesională organizat īn condiţiile legii (art. 64
din H.G. 400/2003)
Contravaloarea
taxei se achită la casierie şi este de 50 lei/atestat.
Responsabilitatea
īncasării taxei revine Serviciului de Sprijinire şi Īndrumare a
Asociaţiilor de Proprietari.