HOTĂRÂRE
pentru modificarea şi completarea anexelor 3 şi
4 din HCL nr. 150/2010 privind aprobarea statului de funcţii şi
organigramei aparatului de specialitate al Primarului Municipiului
Constanţa şi instituţiilor publice din subordinea Consiliului
Local Constanţa
Consiliul
Local al Municipiului Constanţa, întrunit în şedinţa
ordinară din data de _31.07.2013__
Luând în dezbatere expunerea de motive înregistrată
sub
nr. 95858/18.07.2013, prezentată de domnul primar Radu Ştefan
MAZĂRE, Referatul de aprobare nr. S 57930/17.07.2013 al Serviciului Public
de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local, avizul Comisiei
nr. 1 – de studii, prognoze economico-sociale, buget finanţe şi
administrarea domeniului public şi privat al Municipiului Constanţa şi
avizul Comisiei nr. 5 - pentru administraţia publică, juridică,
apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi
libertăţilor cetăţeanului;
Având în vedere prevederile dispoziţiile
Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea
unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii
administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi
reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile
publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a
ministerelor, ale art. 100 şi ale art. 107 alin. (1) lit. b) şi c),
alin. (2) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor
publici, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, ale Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, precum şi ale
Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
publici nr. 2284/2013 pentru modificarea
anexei nr. 2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a
Funcţionarilor Publici nr. 4.040/2012 privind aprobarea listei
documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei
Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi a
modalităţii de transmitere a acestora de către
autorităţile şi instituţiile publice şi pentru
aprobarea modelului-cadru de stat de funcţii;
Ţinând seama de avizul Agenţiei
Naţionale a Funcţionarilor Publici
nr. 24265/2013;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) şi alin. (3) lit. b)
şi ale art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/2001 a
administraţiei publice locale, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare,
HOTĂRĂŞTE
Art. 1 – Se modifică HCL nr.
150/2010 privind aprobarea statului de funcţii şi organigramei
aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Constanţa şi
instituţiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanţa, cu
modificările şi completările ulterioare, după cum
urmează:
a)
articolul 1 lit. b) va
avea următorul cuprins:
„ b) 249 posturi utilizate în
cadrul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului
Local Constanţa din care 248 funcţii publice şi 1 funcţie contractuală,
conform anexelor 3 şi 4 care fac parte integrantă la prezenta
hotărâre.”
b)
anexele nr. 3 şi 4
se modifică şi se înlocuiesc cu anexele 1 şi 2 care fac parte
integrantă din prezenta hotărâre.
c)
anexa nr. 7 se
abrogă.
Art. 2 Celelalte prevederi ale HCL nr. 150/2010, cu modificările
şi completările ulterioare, rămân neschimbate.
Art. 3 - Compartimentul comisiilor de specialitate ale Consiliului Local va
comunica prezenta, Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri
ale Bugetului Local în vederea aducerii ei la îndeplinire, o va aduce la
cunoştinţă publică prin grija secretarului Municipiului
Constanţa, şi spre ştiinţă Instituţiei
Prefectului Judeţului Constanţa.
Adoptată de __26__ consilieri din 27 membri.
PREŞEDINTELE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
__GEORGESCU
DANIEL____________ SECRETAR,
Marcela Enache
CONSTANŢA
Nr. __176_/_31.07.2013_____
Anexa nr. 1 la HCL nr. 176/2013 (Anexa nr. 3 la HCL nr. 150/2010)