TAXA PENTRU ELIBERAREA ATESTATULUI
persoanelor fizice care susţin examenul de atestare
pentru funcţia de administrator de imobile
Pentru obţinerea Atestatului persoanelor fizice care susţin examenul de atestare pentru funcţia de administrator de imobile solicitantul va depune la sediul Serviciului de Sprijinire şi Īndrumare a Asociaţiilor de Proprietari cu sediul īn str. Amzacea nr. 13 următoarele acte:
- cerere (nu este tipizată)
-
copii legalizate
de pe actele de stare civilă;
-
copii
legalizate de pe actele de studii, inclusiv certificatul de pregătire
profesională emis īn condiţiile legii*;
-
curriculum
vitae;
-
certificat de
cazier judiciar;
-
adeverinţă
medicală (eliberată de medicul de familie);
-
două
fotografii color tip paşaport;
-
copie de pe
contractul de muncă sau convenţia civilă de prestări
servicii īncheiate cu asociaţia de proprietari;
-
recomandare
din partea preşedintelui comitetului executiv al asociaţiei de
proprietari al clădirii pentru care solicită atestarea calităţii
de administrator;
Persoanele
fizice care nu au desfăşurat o activitate de administrare īn cadrul
unei asociaţii de proprietari vor prezenta o recomandare din partea a cel
puţin 2 vecini din cadrul condominiului īn care locuiesc;
-
extras de pe
ultima listă de plată afişată.
Taxa constituie venit cu destinaţie specială si se utilizează pentru acoperirea cheltuielilor ce se efectuează cu menţinerea la parametri optimi ai sistemului informatic şi asigurarea consumabilelor pentru acestea.
*Persoanele
fizice care nu au desfăşurat o activitate de administrare īn cadrul
unei asociaţii de proprietari trebuie să fi urmat un curs de
pregătire profesională organizat īn condiţiile legii (art. 64
din H.G. 400/2003)
Contravaloarea
taxei se achită la casierie şi este de 50 lei/atestat.
Responsabilitatea
īncasarii taxei revine Serviciului de Sprijinire şi Īndrumare a Asociaţiilor
de Proprietari.