SPIT, exemplu de buna practica in administratia publica din Romania
Metodele de comunicare si informare utilizate in cadrul Serviciului Public de Impozite si Taxe (SPIT) Constanta au fost incluse in “Ghidul de bune practici privind utilizarea instrumentelor social media in administratia publica”, elaborat in urma proiectului “Transparenta si calitate in administratia publica prin social media”.
Scopul proiectului a fost stimularea utilizarii retelelor sociale in vederea cresterii rolului societatii civile in promovarea principiilor bunei guvernari si ale participarii cetatenilor la procesul de elaborare a politicilor la nivel local.
Precizam ca studiul s-a realizat in urma finantarii prin granturile Spatiul Economic European 2009 – 2014, in cadrul Fondului ONG in Romania si a evaluat 20 de institutii si autoritati publice din punct de vedere al relatiei cu cetatenii, calitatea serviciilor oferite si comunicarea prin social media.
Scopul proiectului a fost stimularea utilizarii retelelor sociale in vederea cresterii rolului societatii civile in promovarea principiilor bunei guvernari si ale participarii cetatenilor la procesul de elaborare a politicilor la nivel local.
Precizam ca studiul s-a realizat in urma finantarii prin granturile Spatiul Economic European 2009 – 2014, in cadrul Fondului ONG in Romania si a evaluat 20 de institutii si autoritati publice din punct de vedere al relatiei cu cetatenii, calitatea serviciilor oferite si comunicarea prin social media.