ANUNT privind organizarea concursului pentru ocuparea prin recrutare a unor posturi de executie vacante in data 07.11.2017
Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local Constanta organizeaza,in conformitate cu prevederile art. 56 lit. d), art. 58 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, r2, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art. 22 alin. (1) si (2) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, actualizata, concurs de recrutare a urmatoarelor functii publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:
- Serviciul Juridic
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent – ID post 278079;
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent – ID post 278080;
- Serviciul Financiar Contabilitate
- 1 post de referent, clasa III, grad asistent – ID post 278094;
- Serviciul Agentia Fiscala nr. 4
- 1 post de inspector, clasa I, grad asistent – ID post 278206;
- Serviciul Agentia Fiscala nr. 6
- 1 post de referent, clasa III, grad asistent – ID post 278165.
I. Organizarea concursului:
Concursul de recrutare se va desfasura la sediul din bd. Tomis nr. 112, dupa cum urmeaza:
- dosarele de inscriere se depun in perioada 06.10 – 25.10.2017, intre orele 13°°- 14°°, la Serviciul Resurse Umane, bd. Tomis nr. 112;
- probele suplimentare, testarea cunostintelor de operare pe calculator: Word, Excel – nivel baza si testarea cunostintelor de limba straina: limba engleza – nivel baza, au loc in data de 07.11.2017, ora 10.00;
- proba scrisa are loc in data de 07.11.2017, ora 13.00;
- data si ora sustinerii interviului se afiseaza odata cu rezultatele la proba scrisa.
II. Conditii de participare:
In vederea inscrierii la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii generale:
- Sa aiba cetatenie romana si domiciliul stabil in Romania;
- Sa cunoasca limba romana, scris si vorbit;
- Sa aiba minimum varsta de 18 ani impliniti;
- Sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
- Sa aiba o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza unui examen medical de specialitate;
- Sa nu fi fost condamnati pentru savarsirea unei actiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- Sa nu fi fost destituiti dintr-o functie publica sau nu le-au incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
- Sa nu fi desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege.
III. Conditiile pentru ocuparea posturilor de executie vacante pentru care se organizeaza concurs sunt:
- Conditiile generale de participare la concurs sunt cele prevazute la art. 54 din Legea nr. 188/1999, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Conditii minime de vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiilor publice sunt:
- inspector, clasa I, grad asistent: minim 1 an;
- referent, clasa III, grad asistent: minim 6 luni.
Conditiile specifice:
inspector, clasa I, grad asistent:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
- cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel – nivel baza ;
- cunostinte de limba straina: limba engleza – nivel baza.
referent, clasa III, grad asistent:
- studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
- cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel – nivel baza ;
- cunostinte de limba straina: limba engleza – nivel baza.
IV. Actele necesare in vederea intocmirii dosarului de inscriere:
- formularul de inscriere;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
- cazierul judiciar;*
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate; **
- declaratie pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
- declaratie pe propria raspundere conform art. 54 lit. i) din Legea nr. 188/1999;
- CV model European
- recomandare de la ultimul loc de munca.
* documentul prevazut la pct. 5 poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire.
** adeverinta care atesta starea de sanatate contine in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii Publice.
V. Bibliografia pentru concurs:
a) inspector, clasa I, grad asistent – ID post 278079/1 post de inspector, clasa I, grad asistent – ID post 278080, Serviciul Juridic
- Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
- Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
- Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, actualizata;
- Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2017;
- Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale, actualizat;
- Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate in scopul obtinerii informatiilor necesare realizarii schimbului automat obligatoriu de informatii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
- Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetelor locale de catre organele fiscale locale, si pentru modificarea si completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale;
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.
b) referent, clasa III, grad asistent – ID post 278094, Serviciul Financiar Contabilitate
- Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
- Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
- Legea nr. 82/1991 privind Legea Contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
- Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
- Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobare Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de Conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice;
- Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea-Cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de Urgenta nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
- Ordin nr. 60/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.
c) inspector, clasa I, grad asistent – ID post 278206, Serviciul Agentia Fiscala nr. 4
referent, clasa III, grad asistent – ID post 278165, Serviciul Agentia Fiscala nr. 6
- Titlul IX din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
- Titlul IX din Hotararea de Guvern nr. 1/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, actualizata;
- Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, actualizata;
- Ordonanta de Guvern nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea Consiliului Local Constanta nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2017;
- Ordinul nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale, actualizat;
- Ordinul nr. 94/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate in scopul obtinerii informatiilor necesare realizarii schimbului automat obligatoriu de informatii potrivit art. 291 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala;
- Ordinul nr. 144/2016 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de colectare a impozitelor si taxelor locale, precum si a altor venituri ale bugetelor locale de catre organele fiscale locale, si pentru modificarea si completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul dezvoltarii regionale si administratiei publice, nr. 2.068/2015 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru activitatea de stabilire a impozitelor si taxelor locale de catre organele fiscale locale;
- Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarului public, r2, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarului public, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind Liberul acces la informatiile de interes public, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea de Guvern nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, actualizata.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Serviciului Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local Constanta din bd. Tomis nr. 112 si la nr. de telefon: 0241/488564.