Anunț privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unor funcții publice de execuție vacante, organizat în data de 20.11.2024
Serviciul Public De Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa, în conformitate cu prevederile art. VII din OUG nr. 115/2023, alin. (3) și art. VII alin. (7)/XI din OUG nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, organizează la sediul instituţiei din bd. Tomis nr. 112 concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante.
Funcțiile publice scoase la concurs:
– Inspector, clasa I, grad superior, SERVICIU FINANCIAR, CONTABILITATE – 278097
– Consilier achiziţii publice, clasa I, grad superior, COMPARTIMENT ACHIZIŢII PUBLICE – 278111
– Inspector, clasa I, grad superior, COMPARTIMENT ADMINISTRARE PROTOCOALE – 597941
– Inspector, clasa I, grad superior, SERVICIU URMĂRIRE ŞI EXECUTARE SILITĂ – 553826
– Inspector, clasa I, grad superior, SERVICIU AGENŢIA FISCALĂ NR.5 – 278235
– Referent, clasa III, grad superior, SERVICIU ANALIZĂ, CONSTATARE ȘI CONTROL FISCAL – 278271
– Referent, clasa III, grad superior, SERVICIU TEHNIC, INVESTIŢII ȘI MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR – 404537
Calendarul de desfășurare a concursului de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante:
- proba scrisă în data de 20.11.2024, ora 13:00, la sediul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa din bd. Tomis nr. 112, Constanţa;
- data și ora probei de interviu se vor afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.
Candidaţii trebuie să îndeplinească:
– condiţiile generale prevăzute de art. 465 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
- nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
- nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
- nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
- nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
– condiţiile specifice:
Inspector, clasa I, grad superior, SERVICIU FINANCIAR, CONTABILITATE – 278097
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Consilier achiziţii publice, clasa I, grad superior, COMPARTIMENT ACHIZIŢII PUBLICE – 278111
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Inspector, clasa I, grad superior, COMPARTIMENT ADMINISTRARE PROTOCOALE – 597941
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Inspector, clasa I, grad superior, SERVICIU URMĂRIRE ŞI EXECUTARE SILITĂ – 553826
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Inspector, clasa I, grad superior, SERVICIU AGENŢIA FISCALĂ NR.5 – 278235
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Referent, clasa III, grad superior, SERVICIU ANALIZĂ, CONSTATARE ȘI CONTROL FISCAL – 278271
– studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat
– vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Referent, clasa III, grad superior, SERVICIU TEHNIC, INVESTIŢII ȘI MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR – 404537
– studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat
– vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Dosarele de înscriere la concurs se depun la Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanţa, bd. Tomis nr. 112, în perioada 14.10.2024 – 04.11.2024, inclusiv și trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente:
- formularul de înscriere prevăzut la 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023
- copia cărţii de identitate;
- copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
- copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
- copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
- copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- cazierul judiciar;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
- declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Modalitatea de transmitere a dosarului
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Bibliografia/tematica și atribuțiile prevăzute în fişa postului se anexează la prezentul anunţ.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local şi la secretarul comisiei de concurs, Pîrleală Andra – Daniela, inspector, telefon: 0241/488564, e-mail: sru@spit-ct.ro.
Afișat astăzi, 14.10.2024.